Bijna Zoverr!! - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Marcella Stoel - WaarBenJij.nu Bijna Zoverr!! - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Marcella Stoel - WaarBenJij.nu

Bijna Zoverr!!

Door: Marcella Stoel

Blijf op de hoogte en volg Marcella

09 Juli 2014 | Nederland, Capelle aan den IJssel

Lieve allemaal,

Na een goede en lange voorbereiding is het bijna zover!! Nog 2 dagen voordat ik het vliegtuig in stap naar India! Ik ben er klaar voor! Alle laatste voorbereidingen zijn getroffen en me backpack al bijna gepakt.

In totaal hebben we vier voorbereidingsweekenden gehad waarin we hebben kennis gemaakt met elkaar (de groep), India en de cultuur van India en de projecten welke we gaan bezoeken. Tevens hebben we ons voorbereid op wat we daar gaan ervaren. Dit waren vrij intensieve maar super leuke en leerzame weekenden! Ik stap daardoor met een heel goed gevoel het vliegtuig in.

Afgelopen weekend was het laatste voorbereidingsweekend, waarbij de laatste praktische zaken zijn doorgenomen, veiligheid aan bod is gekomen en zondag waren familie en vrienden welkom in Assel om ook kennis te maken met de groep/begeleiders en inzicht te krijgen in de projecten die we gaan bezoeken.

Tijdens dit weekend is ook het totaalbedrag van het sponsorgeld bekendgemaakt. We hebben in totaal 12.000 euro opgehaald!! Echt super! Nogmaals allemaal heel erg bedankt voor de donaties. Op de projecten zullen we kijken waar de kinderen behoefte aan hebben en dus waaraan het geld wordt besteed.

Ik heb er zin in! India here we come!

Liefs Marcella

  • 09 Juli 2014 - 13:06

    Matthijs En Lisette:

    Hoi marcella,
    Heel veel plezier op je reis naar india! Het wordt vast een hele mooie, bijzondere en onvergetelijke ervaring.
    Liefs

  • 09 Juli 2014 - 17:08

    Marcella Stoel:

    Hee! Dankjewel! ja dat denk ik ook! Jullie ook heeel veel plezier!! Ik heb al een aantal verslagen gelezen en klinkt echt super leuk! Geniet ervan!

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marcella

Actief sinds 09 Juli 2014
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 2650

Voorgaande reizen:

11 Juli 2014 - 16 April 2015

India

Landen bezocht: