India - Reisverslagen van Marcella Stoel - WaarBenJij.nu India - Reisverslagen van Marcella Stoel - WaarBenJij.nu

India

Mijn reis start in India. Hier vliegen we vrijdag 11 juli naartoe met een groep van 14 en 3 begeleiders via de organisatie Samen - Jongeren en Straatkinderen -. Dit om ontwikkelingswerk te doen met straatkinderen! Super gaaf! We gaan verschillende projecten bezoeken waar de straatkinderen worden opgevangen. We hebben met ze alle sponsorgeld ingezameld welke we daar aan de kinderen kunnen besteden. Hierbij kan je denken aan geld voor schoolmaterialen, nieuwe gebouwen, een belangrijke operatie voor een kind maar bijvoorbeeld ook leuke uitjes organiseren. Dit doen we 5 weken. Daarna ben ik 3 weken in Nederland. Dan vlieg ik 16 september voor ong 7 maanden naar Australie en Nieuw- Zeeland. Hier ga ik voornamelijk backpacken en ook een deel werken. Ik verwacht ergens in april weer terug te komen

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2015

From Bowen back to Sydney

22 November 2014

maand 2 in Aussie!

19 Oktober 2014

Eerste maand down under!

21 Juli 2014

Home Away From Home

09 Juli 2014

Bijna Zoverr!!
Marcella

Actief sinds 09 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2651

Voorgaande reizen:

11 Juli 2014 - 16 April 2015

India

Landen bezocht: